H-RÚŠKY: Hravé rúška pre každého
12.05.2020
Spojili sme naše dlhoročné skúsenosti, unikátne technológie, kreativitu a splodili sme H-RÚŠKY, hravé rúška pre každého!
Zrkadlové fólie: Štýlové riešenie v boji proti prehrievaniu
21.04.2020
Redukujú slnečné žiarenie, zvyšujú vaše pohodlie, znižujú náklady na energie. Zrkadlové fólie sú jednoduchým riešením proti teplu a UV žiareniu vďaka tomu, že odrážajú slnečnú energiu.
Vianočné pozdravy (nielen) pre obchodných partnerov
22.11.2019
S nárastom digitálnej komunikácie ako je e-mail a priame správy je ľahké zabudnúť na skromnú pohľadnicu. Tejto forme písomnej korešpondencie však ešte ani zďaleka neodzvonilo. Vianočné pozdravy zostávajú základnou súčasťou obchodných vzťahov a tento príspevok ukazuje, prečo tomu tak je.
3 tipy ako na Vianoce prekvapiť
24.10.2019
Vo svete zaplavenom hromadne vyrábanými produktmi, nie je pre niekoho ťažké nájsť rýchly darček. Na rozdiel od týchto však naberajú práve osobné dary čoraz viac na hodnote a popularite. Sú kreatívne, originálne a predovšetkým hovoria priamo k duši príjemcu.
Pohyblivá reklama: Prečo ju vaša firma potrebuje?
28.08.2019
Či už je to obrandovanie auta jednoduchým logom a písmom alebo rafinovaný celolep fungujúci ako mobilný billboard, pohyblivá reklama v podobe polepu auta je jednou z najúčinnejších foriem reklamy. Pohyblivá reklama ponúka najviac rentabilnú investíciu do marketingu. V prepočte na 1.000 videní vás bude reklamný polep auta stáť zo všetkých tradičných typov marketingu...
2 dôvody prečo sú reklamné predmety stále relevantné
01.08.2019
Reklamné premety sú neuveriteľne výkonným marketingovým nástrojom, nakoľko umožňujú značke nadviazať kontakt so spotrebiteľmi zapojením ich zmyslov. Ako jedna z mála foriem reklamy, ktorá umožňuje zákazníkom interagovať so značkou na fyzickej úrovni, reklamné predmety často vytvárajú nezabudnuteľný zážitok zo značky. Predovšetkým všakpodnecujú...
Keď krabica nie je len krabica
29.07.2019
V momente, kedy je produkt umiestnený do krabice, stáva sa samotná krabica súčasťou produktu a nie len jeho obalom. Je zodpovedná nie len za ochranu produktu, ale aj za jeho prezentáciu ako žiaducu komoditu. Je to príležitosť ohromiť zákazníka, urobiť dojem a spraviť z otvárania balíka zážitok.
Nová tlačiareň Mimaki UJF-3042MKII
04.04.2018
Tlačiarne série UJF používajú UV LED technológiu tlače s vysokým rozlišením a možnosťou tlače na rôzne substráty.
Nová tlačiareň Mimaki JV300-160
05.03.2018
Tlačiarne JV300 Series presahujú všetky súčasné štandardy svojou všestrannosťou a možnosťami aplikácii. Spoľahlivý, vysokokvalitný a rýchly výstup, živé farby, výkon a flexibilita nad rámec očakávaní. Tlačený obraz je teraz jemnejší, ostrejší a výstup rýchlejší ako kedykoľvek predtým.
NOVÉ STROJE, NOVÉ PRIESTORY
16.10.2015
Ak platí, že menej je niekedy viac, tak potom viac musí byť stále viac. Až tak veľa, že nám z toho ťahá oči šrégom...Fičíme na plný plyn!
Je o nás všeobecne známe, že si vážime zákazníkov aj tým, že nakupujeme a používame zásadne nové stroje od popredných svetových výrobcov. Elitnú výrobnú jednotku sme rozšírili o ďalších hypermoderných ťahúňov šetrných...
Projekt EU
15.10.2015
Prijímateľ: Hi-Reklama, s.r.o., Komenského 11/A, Košice 040 01
Začatie projektu: 18.05.2015
Ukončenie projektu: 30.09.2015
Miesto realizácie: Komenského 12/A, Košice 040 01
Schválená výška NFP: 216 650 EUR
Názov riadiaceho orgánu: Ministerstvo hospodárstva SR v zastúpení:
Slovenská inovačná a energetická agentúra